Організація
навчально-виховного процесу
Режим дня є законом життя і діяльності
всього педагогічного та учнівського колективів школи. Психолого-педагогічне
значення режиму полягає в тому, що він забезпечує чітку організацію життя і
діяльності педагогів і учнів, виробляє в них відповідний стереотип, сприяє
піднесенню якості всієї навчально-виховної роботи. Дбаючи про виконання режиму, слід пам'ятати, що зайва регламентація діяльності
вихованців стримує їх ініціативу й самодіяльність. Діти повинні мати час
побути на самоті або в невеликому колі друзів. Правила
внутрішнього розпорядку складають на основі загально-педагогічних вимов до
організації і проведення навчально-виховної роботи, місцевих умов і
можливостей.
Режим
дня - запорука здоров'я
Вимоги:
- відповідність режиму віковим особливостям школярів;
- раціональний розподіл часу на
навчання, харчування, відпочинок, позакласні, позашкільні заходи, в тому числі,
максимальне перебування дітей на свіжому повітрі;
- чітку
організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль
за їх діяльністю.
Взаємозв'язок з керівниками.
Прийом дітей - 10 хвилин
Обід. Бесіди про поведінку за столом - 30 хвилин
Прогулянка на свіжому повітрі. Спортивні
ігри. - 30 хвилин
Виховне заняття - 20 хвилин
Самопідготовка учнів - 1 година 20 хвилин
Заняття за інтересами - 15 хвилин
Прийом дітей
Вихователь починає кожен день з перегляду класного журналу, що дозволяє
йому познайомитися з навчальними успіхами дітей. В особистій бесіді з вчителями
він дізнається про поведінку, успішності, про самопочуття, настрій учнів, про
виконання ними різних доручень і обов'язків. На основі отриманої інформації він
робить для себе висновки, як побудувати свою роботу в цей день. Іноді йому
доводиться вносити деякі зміни в план роботи.
Організація харчування
Організація
харчування вимагає від вихователя своєчасно направити в їдальню чергових, щоб
вони накрили столи. Під час обіду вихователь стежить за: апетитом і
самопочуттям дітей; дотриманням санітарно-гігієнічних норм і норм харчування;
культурою поведінки за столом; культурою прийому їжі; поставою вихованців. Після
обіду кожен вихованець відносить за собою посуд, чергові витирають столи; не
рекомендується переходити до активної діяльності 15-20 хвилин, щоб не
порушувалося травлення.
Спортивно-оздоровча
година
І частина. Підготовча
Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів рук і ніг.
Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів рук і ніг.
ІІІ
частина. Заключна
Шикування,
ігри низької рухливості, дихальні вправи,
приведення
організму в спокійний стан, підведення підсумків,
організоване повернення
до класу.
Види прогулянок
Прогулянка – спостереження
Мета: цілеспрямоване спостереження молодших
школярів (у шкільному сквері, парку) за сезонними змінами в
природі; різними природними аномаліями (зима - немає снігу, річка не
замерзла - чому?);особливостями рослинного світу; життя свійських і диких тварин; працею і
відпочинком людей.
Прогулянка
- завдання
Мета: привітати товаришів або дорослих зі святом;
запросити гостей на класний або шкільний захід; надати шефську
допомогу.
Прогулянка - практичне завдання
Мета: виконати завдання практичного
спрямування, наприклад, визначити:
відстань; розмір предмета; висоту предмета; колір
предмета; напрямок і швидкість вітру.
Прогулянка - похід
Мета: виховувати
у дітей такі якості, як швидкість, витривалість, дисципліну, уважність під час орієнтуванню
на місцевості.
Чудово!!!Працюйте в такому ж темпі!!!!
ВідповістиВидалитиЗмістовний матеріал,який варто використати при плануванні щоденної роботи у ГПД.
ВідповістиВидалитиДоступно та цікаво.
ВідповістиВидалитиДякую! Знайшла для себе корисну інформацію!)
ВідповістиВидалити